Dagens bästa

Dagens bästa idag var när clara och sara gick runt till alla i redaktionen och berättade att man inte passade in.
Det var så roligt när dom berättade var dom skulle skicka en med en lugn röst och att ingen tyckte om en.
Jag började lipa så roligt var det. Dom började vid sofia tror jag och berättade allt det...Sen gick det tilll pauline och fortsatte på samma spår. Sen vidare till kajsa som satt jämt mig och då satt jag och skratta ihjäl mig! VERKLIGEN! och det kom några tårar då också. Sen när dom kom till mig och berätta att dom skulle skicka mig till en anstalt i sydafrika så började jag skratta så jag lipa så att sminket rann! Det var så jävla kul!
Sen fortsatte dom med resten.
Och ett av det bästa var när dom kom till isabella och hon sa " förlåt "
dom - Det är inget att be om ursäkt för. Det var helt och hållet ditt fel

XD
Det gjorde verkligen min dag!
Jag har inte skratta så mycket på länge!!!



Kommentarer
Postat av: Clöur

Hahaha.

2008-11-25 @ 19:49:44
URL: http://manifestation.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, kul att göra dig glad iallafall!

2008-11-25 @ 20:43:20
Postat av: sofia

hahaha, de uppskattades, så jävla kul! xD

2008-11-25 @ 21:45:48
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0