emmis today, packing tomorrow

Snart ska jag dra till emmis som fyller år imorgon men vi ska fira henne nu.
Det kommer bli kul att träffa alla igen och käka tårta :)
Snart kommer jag väl att spricka eftersom det känns som jag äter tårta varje helg x)
Sen dagen efter jag kommer hem från london ska jag på ett till kalas så då blir det ännu mera tårta!

Men nu är det bara 4 dagaqr kvar tills vi åker om jag räknat rätt. Jag är lite nervös men det ska nog gå bra:)
Imorgon ska jag och erika växla kronor till pund och sen ska jag nog börja packa!
Whooo jag längtar till onsdag!

Kommentarer
Postat av: Erika

det ska bli så otroligt roligt!! och dougie ser ju inte så dum ut han ;)

2008-11-22 @ 14:44:29
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0