filmmanus är boring

Vart har dagen tagit vägen?
Jag har verkligen ingen aning...
Jag har sovit hela dagen sen någon gång på eftermiddagn åt jag mat och sen gjorde jag blonda slingor på Alexandra.
Efter det blev det gissip girl, andra avenyn och lite spanska plugg till det.
Och nu är det helt plötsligt kväll och nu sitter jag och fösöker skriva ett nytt filmmanus.
Jag har kommit på att filmmanus är väldigt tråkigt och enformigt att skriva. Det är bara samma sak hela tiden och så ska man sätta in några repliker på vissa ställen.
BORING.
Och andledning till att jag försöker skriva ett nytt är för att det första som inte ens är klar sög.
Jag skämdes för det.
Men jag får väl se hur länge jag sitter här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0