jb fyllt år :)

Hejs
Igår var vi hos JB och firade att hon fyllt år! Mycket trevligt med pizza och kladdkaka. Samt en massa godis :)
Det blev kanske lite för mycket för mig.
Mne det var kul i alla fall. Vi skämtade och hade kul som vi alltid har.
Och på nått sätt så blev jag blind för ett tag under tiden där.
Det är en konstig historia som handlar typ om att jag fick JBs näsa i mitt öga. Och efter det rann det bara en massa tårar från ögat och jag kunde inte öppna det. Det var jätte kul x)
Sen när jag och Eh gick hem någon gång vid 12 så började det hagla som bara den och det gjorde ont.
Men men det är sånt man får leva med om man bor här i sverige.

Sen vill jag bara säga att soul tema i idol var OTROOOOOOLIGT tråkigt.
Soul var inget kul.
Men johan var bra även om det inte var soul det han gjorde så blev det ändå till hans egna grej.
Och duetten mellan RobinE och Johan var ju grym.
Det var nog bara det jag ville säga.
Föresten tycker jag att Robin E skulle fått stanna. Anna eller Kevin skulle åkt ut tycker jag allt!

Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0