orka livet i skolan

Livet i skolan är inte lätt ska jag säga.
Jag- Lars, Hur många sidor ska konfliktarbetet vara på?
Lars- 5, 6, 7, 8, 9, 10...

Jag kollar på datorn och säger fan...
Det är så jäkla jobbigt när allt tar slut och det inte finns något mer att skriva.
Man kan ju inte direkt sitta där och hitta på en massa saker om kashmir.
Det går ju inte.
Men jag, Malin, Kajsa och Sarah måste ju skriva vår disskusion och lösningar också. Så det funkar nog.
Och nästa tisdag ska vi gå till aulan och ropa upp oss inför FN rollspelet. Sitta där i en timma och räcka upp handen. kul.not.

Jag vet inte vad jag skriver men det blir väl bara en massa blaja som vanligt.
Fast jag kan berätta att idag efter skolan så stannade jag, malin, kajsa och emma kvar efter skolan (det gjorde typ alla men...) och vi övade på vår svenska redovisning. Det var jätte kul att öva på den och jag känner på mig att det nog kommer gå bra. Så om inget går fel imorgon så har vi nog inget att oroa oss för :)
Förhoppnings vis.

Okej nu har jag skrivit tillräckligt mycket shit här och nu måste jag plugga och städa.. BORING!

Kommentarer
Postat av: Sofia

taaaack :D och förresten, eran redovisning va väldigt bra och udnerhållande! :D

2008-11-20 @ 21:31:26
URL: http://sofiamalmberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Awh tack! VI VA HELT KLART BÄST!

Jag har ialla fall haft hur kul som helst när vi jobbat :)

2008-11-21 @ 14:59:21
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0