baoutamycketmat

Jag har inte hunnit skriva nått på ett tag känner jag men det är bara för att jag haft fullt upp.
I helgen har folk kommit ohc firat mig på alla tredagar och jag hatr ätit mig jätte fet:)
Men jag är lycklig ändå.
På fredagen kom mina tjejor och vi pratade och såg lite film och åt gott:) Fast jag var jävligt trött för jag somnade medans dom var här xD
Jag säger bara att JM tröttar ut än. I lördags kom pappas och ann-charlottes släkt och det var trevligt och vi åt baoutamycketmat. Ja, baoutamycketmat är ett ord i min ordbok.x)
I fredags kom även min mammas slät och även där blev det baoutamycketmat!
Sen fick jag även många saker och var väldigt glad hela tiden :)
Här är några bilder :)

Kommentarer
Postat av: Erika

det är baotagott med mycket mat!!! ;)

2008-11-12 @ 15:23:42
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0