-she called me fat...

HOLA!
Använde stora bokstäver på "hola" för att idag så har vi inte haft någon spanska :D
Super glad för det.
Men idag på morgonen så åkte ja goch några in från klassen till det vackra götet och gick till tingsrätten.
Först ville vi in på en större rättegång men så släppte dom in en skolklass för oss så vi fick inte plats. Och inte deras sura lärare häller x)
Men sen kom jag, kajsa, erika och hanna in på samma som deras lärare och hans mage lät typ genom hela rättegången..Det var lite jobbigt men roligt.
Det var i alla fall lite spännande att se på en rätte gång för att det hände en massa roliga saker. Tolkens mobil ringde, vittnet svor, den åtalade anklade vittnet för att inte vara samma person. Och så sa vittnet (med lite polsk/albansk dialekt surt)- Jag har gått upp lite i vikt. Tack för att du tog upp det...
xD
Det var super kul. Men sen var vi tvugna att gå tillbaka till skolan och ha redaktionstid. Vi fick då även tillbaka ett prov av Lars som jag inte pluggat alls på men fick bra betyg i alla fall :D stolt!
Sen var det bara att börja skriva på debattartikeln då jag skriver om förbättra skolmaten!
Not kul...
Men ändå en okej dag :)

Kommentarer
Postat av: Erika

haha det var roligt när vittnet svor! ;) vad fan - oj... haha ;) jaa snart är våran mini semester här! :)

2008-10-21 @ 19:40:48
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0