bella och sarah at my place :)

Igår gick jag ju som sagt och träffade bella och sarah nere i centrum där vi köpte lite godis och så bar det sen av hem till mig. Vi dansade lite dansmatta och kollade sen på linas kvällsbok xD knasig film det där...
Dom skulle också sova över hos mig och det visste jag inet hur det skulle gå till men det gick ju typ till slut :)
Vi låg och prata och hade kul fram till halv tre på natten sen sommnade vi :)
Tyvärr var vi tvugna att vakna lite tidigt för att jag skulle sen ta tåget in till stenkullen där jag skulle åka skridskor med lolla, jenny och jenny :)
Men jag hade det mycket trevligt och roligt med Sarah och bella :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0