chokladpudding sprut

Nu sitter jag och lyssnar på koffes kompis simon (typ min andra lillebror för han är här jämt) när han håller på att snacka skit om sin farmor. Det är jätte kul när han härmar folk för han gör det så himla bra. Nyss höll han på att snacka om att hans farmor  skulle köra upp en chorizo i arslet xD

Vi har precis ätit chokladpudding vilket man kan ha jätte kul med :D Först så använde jag och Amanda vår humor och låtsades att vi hade bajs mellan tänderna och håll på att vida det vi hade i munnen för varandra xD
Sen så lurade jag Alexandra att man kunde blåsa bubblor med chokladpuddingen i munnen så hon försökte sig på det xD
Det slutade med att hon spruta ut den över sig själv. Sen spelade vi också in en video när hon lät all pudding bara rinna ut genom munnen vilket var riktigt kul! Ibland kan hon verkligen få mig att skratta :D

Nu funderar jag på om jag ska sova snart för jag är så himla trött. Jag sommnade inte för en någon gång vid 3 i på morgonen...
Men jag stannar nog vid datorn en liten stund til.

Kommentarer
Postat av: sofia

2008-10-26 @ 23:02:25
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0