Dagens goda gärning

Idag har det vart en okej dag i skolan. Inte allt för jobbigt.
Men sen när jag sitter på bussen hem så känns det som jag håller på att somna och vill bara gå och lägga mig med en gång när jag kommer hem. Min dröm krossades tyvärr av min dumhet...
Jag bestämde mig för att gå in i det stora huset och i alla falll kolla vad det blev för mat sen gå och vila.
Direkt när jag komemr in så får jag reda på att det var idag vi skulle hjälpa till och packa lådor med kläder till fattiga estninska människor. Och då känner jag bara SNÄLLA JAG DÖR NÄSTAN!!! Men jag och Amanda fick åka iväg och hjälpa till. Och vissa kläder som folk sänkte bort vill jag ta. Det fanns en massa märkes kläder som lacoste och pour. Sen fanns det nya och fina kläder från Gina, HM, Vila, Cubus som skulle passat mig. Men det finns ju de människor som behöver det mer än mig så jag packade ner allt. Som tur var fanns det fika så jag och Manda tog en liten paus :) Det roligast hände när en tant kollade ut där jag och Manda satt och fika och drog till med ett litet skratt och ett fultansikts uttryck xD Då kunde jag och Manda in sluta skratta så vi satt ute i korridoren och härmade henne och skratta för fulla muggar!
Kul var det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0