En bättre människa

Jag försöker att bli en bättre människa genom att tänka såhär:
Inte dömma någon
Skapa en egen uppfattning
Alla människor är vackra
Försöka se det bästa hos folk

Jag har försökt med detta ganska mycket nu i år.
Jag vill inte vara med och bidra till att världen är en hemsk plats att leva på utan försöka göra det bästa av det som finns medans man lever. Ibland så spricker mitt tålamod men jag vill verkligen inte såra någon.
Så jag ska verkligen tänka mycket på det här eftersom jag tycker att det är bra saker att leva efter.

Det var bara det jag satt och tänkte på lite...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är bra saker att tänka på :)

2008-10-26 @ 18:28:28
URL: http://kajsakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0