häng och fläng under lördagen

Nu håller min kamera på att vara dum så jag kan inte få in några bilder på datorn men jag får väl klara mig utan dom. Jag kan berätta att under gårdagen skedde det en hel del tycker jag. Vid tolv någon gång så åkte jag och Jb in till stan och kollade runt i affärer och käkade på donken :) Och jag var dum och gjorde av med pengar som jag inte har, men det blir bara att när jag åker till stan och ska kolla i affärer så kan jag inte åka hem tomhänt. Gårdagens köp kom från Cubus som hade 20% rea på alla sina varor! Och då menas det verkligen allt! Det var bra:) Även om jag vill ha typ 10 plagg från Cubus, ett par skitsnygga leggins från Rut, en snygg kortärmade polo från HM och en tischa från gina så blev det till slut en klänning från Cubus. Mycket fin. Kanske kan lägga upp bild på den sen om min kamera kan få för sig att den vill funka. Men sen vid fyra så tog jag och Jb tåget tillbaka och hoppade av i lerum där vi sen klockan sex skulle se på Lollas teater på skolan. Romeo och Julia :D Det är den som estet tvåorna har gjort och som de flesta som går på skolan kommer få se. Men jag gick på premiären i stället! Jag tyckte verkligen att den var hur bra som helst och den måste man gå och se. Det var en lite mordernare version av Romeo och Julia och det var verkligen jätte fint i slutet när "det där händer" Jag ska inte avslöja slutet för de som inte vet hur den slutar men det var jätte fint i alla fall. Den flängde vi tillbaka till Floda och gick hem till Jb och kollade på film. Och jag fick alltså sett Dirty Dancing för första gången i mitt liv. Den var inte riktigt som jag tänkt mig men den var väl okej antar jag. Fast det var en sak jag störde mig på och det var att jag tyckte att hon såg ut att vara 14år och han typ 28!!! Det tyckte jag var ltie stört. Oj det blev ett väldigt långt inlägg men det hände ju som sagt mycket. Föresten när jag skulle gå hem någon gång på natten så kommer det ett par fjortisar med värsta techno musiken och frågar mig efter cigg. Jag säger ju såklart nej efterson jag är emot rökning men även om jag haft så hade jag inte slösat det på dom. Det är en sak som är säker xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0