Idol- såhär tycker jag!

Idag på idol så var det killarna som sjöng och det var fan bäst! Det är många jag tycker är bra men det finns några som bara måste åka ut!
Men så här tycker jag:
Elias: Jag stör mig på honom och gillar itne riktigt hans röst...
Robin B: Jag gillar hans röst men det var inte så bra idag. Han valde en bra låt men rörelserna på scenen verkade lite framtvingade...
Lars: Jag tycker att han är bra och har en cool röst! Men i början när han sjöng så trodde jag att det skulle bli lite tråkigt men sen så tog han i ordentligt i refrängen och det chokade mig rejält! Jag tyckte det var grymt!!!!
Robin E: Usch... nä jag tycker hans röst är lite tråkig...
Jesper: Jag gillar hans röst jätte mycket och vill verkligen inte att han ska åka ut! Och jag tycket han gjorde bra i från sig idag :) (+ så fick jag reda på för några dagar sen att han bor typ jätte nära mig)
Kevin: Han är så söt när han ska prata svenska! Men hans röst tycker jag inte är nått speciellt..
Johan: Asså hans röst är så COOL!! Och så väljer han så bra låtar hela tiden. Jag älskade också när han skrek sådär idag, fan va han är grym!!

Kommentarer
Postat av: sofia

JOHAN! <3

och jag kan inte sätta fingret på de alla gillar ed lars... hm

2008-10-03 @ 09:05:07
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0