idol

Okej jag är en riktig idol nörd men det skiter jag i.
Såhär tyckte jag om idol igår:
Loulou: Jag gillar inte hennes röst och tyckte att det var bra att hon åkte ut. Och varenda människa fattar ju att man inte kan snacka skit om abba. Fast Loulou gjorde inte det sämsta framträdandet igår så hon borde vart kvar en vecka till..
Lars: Han var lätt coolast igår! Jag tyckte att han var väldigt lik Johnny Depp i Sweeny Todd :) Och det gillade jag. Fast han sjöng inte låten så bra men det gjorde inget för han gjorde ett bra scenframträdande :D
Alice: Hon har en jätte bra röst och hon hade den bästa abba låten igår. Hion gjorde den grymt men jag tyckte att det skulle vara power i refrängen men hon var bland de grymmaste igår!
RobinE: Han var också grym igår. Men jag gillar hans personlighet och scennärvaro mer än hans röst tyvärr. Men han var jätte bra igår!
Anna: Asså ibland tycker jag att hon är jätte bra coh ibland stör jag mig jätte mycket på henne. Men hon gjorde mamma mia jätte bra igår. Fast det enda som var konstigt var den påklistrade luggen...
Kevin: När jag kollade ner igår så lät det verklgien som en tjej ibland. Jag tyckte inte han var bra igår för han gjorde inte låten bra.
RobinB: Han och Alice var bäst igår. När han gjorde den låten så trodde jag att jag skulle smälta! Han är jätte söt och jag gillar hans röst jätte mycket :D
Johan: Okej jag kan erkänna att igår var han inte jätte bra men det tar han igen med sin personlighet :) Fast jag tyckte det var jätte taskigt när juryn tog upp så mycket om målbrottet.
Sepideh: Hon borde åkt ut för hon har inte vart bra någon gång. Hon måste ut snart!!

Jag gillade ABBA temat :D

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

lars är grym :)

2008-10-27 @ 11:59:12
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0