Intaget för idag

Det här är allt som kommit ner i min mage idag
Ett glas äpplejuice
En clementin
En baugette med ost & skinka
Ett glas äpplejuice
2 frallor
4 clementiner

Jag borde verkligen börja tänka på hur jag äter även om jag inte vill det.
Ena dagen kan jag äta hemskt onyttigt och andra dagen äter jag nästan ingenting.
Ibland händer det att jag äter mycket men det är inte så ofta det händer för jag är kräsen när det gäller mat.
Och om man kollar på min kost så kan vem som helst räkna ut att jag inte är den starkaste.
Men jag orkar inte tänka på vad jag ska äta och inte äta. Jag har också jätte svårt att stå emot saker som är gott och då händer ju det då att jag blir jätte onyttig. Och det är ju inte så jätte bra på att leva på det som jag har ätit idag.
Jag måste börja äta mer enligt tallriksmodellen också.. 
Fast jag orkar verkligen inte tänka på sånt.
hmm, jag vet inte hur jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0