Jobbig torsdag

Idag så har det vart en jobbig dag i skolan om jag kommer ihåg rätt.
Först var det tråkig engelska. Jag menar vem orkar hålla på med grammatik en gång i veckan?! Inte jag.
Och sen blev det snabbt gympa med en tråkig disskusion med någon som jag inte hade någon aning om vem det var...Så vi fick bara 10 minuter att spela och det var ju lite tråkigt.
Sen kom det jag fruktat hela dagen. TALET!!!
Och jag fick vara först... Jag gillar att vara först i vissa sammanhang. Tex i  inte så viktiga saker... Men på tal och sånt vill jag verkligen inte vara först att göra alla misstag, men det var så det fick bli.
Talet gick hyfsat bra tror jag men jag kommer inte ihåg någonting från det. Jag kommer inte ihåg vilka jag kollade på eller hur jag stod...
Men det får gå som det går:)

Kommentarer
Postat av: sofia

ja lovar att de gick jättebra! du var skitduktig!

2008-10-09 @ 19:34:16
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Erika

ditt tal var hur bra som helst! :)

2008-10-09 @ 20:10:53
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: Lisa tenfält

Man kommer aldrig ihåg nånting från nåt sånt asså :P

2008-10-10 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0