la lonsdag

Hejs:)
Idag hade vi typ världens roligaste lektion!
På svenskan så fick vi gå fram och ta en lapp där det stod ett ord på.
Vi skulle du improvisera i en minut om det här ämnet vilket var väldigt kul!
Jag fick stickning som jag absolut inte vet något om. Jag broderade mer på syslöjden...
Men det var kul att improvisera och det var roligt att se alla andra!
Så den övningen tycker ajg att vi ska köra mer :)

Sen har jag pluggat en massor och så har jag kollat på idol :D
Snart ska jag nog sova för jag är trött på allt och alla!
P.S amanda & daniel bakade bullar och jag råkade äta lite för många. Så nu vill jag ha mina mini clementiner som jag är det bästa just nu typ:D
Men nu är det nästan så jag vill spy och sen sova men jag måste plugga lite till!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0