Min Onsdag

4 lektioner
2 prov
FAIL!!!
(typ..)
Först hade vi prov inom nyhetsjournalistik och det gick la sådär.
Jag chansade för det mesta så jag tror väl inte att det kommer vara det starkaste jag gjort...
Sen hade vi volleyboll som var jätte kul! Jag älskar gympa när vi har volleyboll och basket :)
Då är jag glad.
Sen var det svenska då jag hade gjort mig beredd för att lyssna på tal men så blev det inte.
Jag vet ännu inte vad den övningen som vi gjorde på svenskan var bra för men jag slutade koncentrera mig efter en stund.
Och på svenskan fick jag också reda på att vi skulle ha ÅRSKURSPROV på engelskan sen och då blev jag rädd.
Visst man kan inte öva på det men detta året måste det gå bra.
Jag ska på MVG i engelska för det tycker jag att jag förtjänar (en så länge i alla fall)
Men jag har ingen aning hur det gick på provet. Jag skrev på typ allt men jag har ingen aning om det var bra.
Så antingen går det super eller så går det bajs.
Jag förstod ju typ allt som skrevs i papperna men det var sen att skriva ner det på pappret som var svårt.
Jag i vsste inte helt enkelt hur jag skulle uttrycka mig som jag gjorde i mitt huvud..
Men jag får hoppas på det bästa.
Och det värsta var i slutet var när jag kom på ordet på svenska och sen inte kom på vad det hette på engelska!
Då blev jag förbannad för nu har jag kollat i ett lexikon och så var det super lätt!
That makes me mad!
Oj vad mycket prat det blev om ÅRSKURSPROVET men här kommer något annat.
Sen när jag kom hem så var ajg tvungen att gå ut med min hund! I regnet!
Jobbigt och kallt men väl inne på mitt rum senare så sommnade jag :)
Sov i några timmar tills jag vaknade halv sju och trodde det var morgon.
Det var också jobbigt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0