Mirrors med kajsis

Igår så var jag och Kajsa på bio och såg denna läskiga film!
Jag var riktigt pepp på att bli skrämd medans kajsa var lite mindre pepp.
Men det är kul med skräckfilmer :D
Fimen var lite tråkig ibland men den hade en bra story. Den skulle bara vart gjord på ett bättre sätt så hade den inte vart så tråkig som den kunde vara ibland. Fast när det var läskigt så var det riktigt läskigt. Hela vår stolsrad hoppa till så det blev en liten gungning när det hände nått läskigt xD
Men det som var bra med filmen var slutet. Det var ett av det bästa filmslut som jag sett.
Bra gjort säger jag bara :)
Sen på tåget hem vid nio någon gång hade jag och kajsa ett gäsp race. Vi gäspade hur mycket som helst x)
Det var kul!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

BUUUUUUUUUUUUU!

2008-10-07 @ 17:00:23
URL: http://kajsakristin.blogg.se/
Postat av: Alina

Bra blogg du har om jag inte sagt det förr!! ? :) kramar

2008-10-07 @ 17:01:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0