Novell redo att lämnas in :)

Nu har jag äntlgien skrivit klart min novell!
FINALLY!!
Och det blev verkligen i sista sekund eftersom de nska lämmnas in imorogn på litterär gestaltningen.
Jag tycker ändå att den blev okej men kanske lite för emo och snabbskrivet i slutet men den får vara så.
Sen kanske den komemr upp i veckan på bloggen så de som vill läsa den får göra det.
Fast men måste komma ihåg om man ska läsa den att jag hade kunnat skriva den mycket bättre om jag bara haft lite mer tid men jag får vara nöjd ändå. :)
Nu ska jag gå och nana för det är skoal imorgon.
Nattis

Kommentarer
Postat av: dsf

JA VILL LÄSA! :D

2008-10-13 @ 13:51:18
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0