Okej...flumm&bugg dag

Okej..
Denna dagen har vart lite flummig tycker jag.
Först så var det redaktionstid då vis skulle sitta och jobba med våra debattartiklar.
Men jag fastande vid idol spelet på blocket så jag fick inte så mycket skrivet.
Sen var det bugg med byggarna och natur vilket var förvånande kul faktiskt.
Efter det var det svält-lunch och en rast med lite snick snack.
Nu känner jag att jag skriver väldigt i enkelt och korta meningar men det skiter jag i.
Sen hade vi i alla fall svenska då vi fick fortsätta med debattartiklar så jag lämnade in ett utkast sen!
intresseklubben antecknar säger jag bara :P
Men det var min dag i skolan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0