så här ligger det till...

Jag gillar fredagar :) För idag är den enda dagen jag börjar sent!
Det är så skönt att vara hemma till klockan elva sen ta bussen tjugo över när skolan börajr tolv!
Jag har precis tagit och ätiti mina special mackor som är helt fantastiskt goda med ett hemligt smör-recept på!
Och snart ska jag nog dra ut till min lilla stuga eftersom värmen är fixade där nu så jag har det jätte varmt och skönt och sen är även tv:n fixad så jag kan se på kanal 5, 4:an, tv4 komedi och en massa andra :D
Det enda som saknas där ute nu är en bärbar dator som jag förhoppningsvis snart ska köpa, sen har jag nästan allt.
Gus, va fel det kändes att säga...
"Jag behöver bara en dator sen har jag allt"
Nu ska inte jag försöka bortförklara mig men jag hjälper faktiskt till också...Jag har ett fadderbarn, och jag försöker hjälpa till så mycket som möjligt...Jag skänker kläder till estninska fattiga barn, jag hjälper miljön genom att återvinna..
Men det känns så fel att jag igår inte ens fick plats med alla mina kläder i en gaderob så det blev ett problem...
Det finns folk som har "riktiga" problem så går jag och klagar över att jag inte får plats med alla mina kläder eller att jag inte har en dator i mitt egna lilla hus...
Men jag har inte bara sådana "små" i-lands problem... Jag har probelm som är stora för mig även om det kanske inte verkar så för någon annan, men vi allla har våra problem vart vi än bor.. 
Oj, vad jag kom in på ett annat spår!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mmm jag älskar fredagar! :P

2008-10-03 @ 15:58:13
URL: http://veroniicaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0