that pisses me off

Ibland får jag verkligen krupp på min lillasyster.
Hon kan verkligen säga de taskigaste sakerna utan att ens fatta att hon sårar folk.
Och det blir jag så jävla förbannad på...
Så ena dagen är hon världens jävligaste bitch unge medans nästa dag hon blir den gulliga ungen som alla gillar.
Det är så störande!!!
Förut var vi t.ex ute och spelade badmington i regnet och hade jätte kul. Men sen lite senare så kan hon säga den jävligste saken som verkligen får mig att bli hyper förbannad!
Hon har vart med om mycket i sitt liv, jag har vart med om mycket i mitt liv men jag vill bara att hon ska fatta att folk blir ledsna ibland... Men hon verkar inte lyssna när jag säger till henne...
Emo i know men jag var tvugen attskriva av mig---

Kommentarer
Postat av: sofia

ibland hatar man dom, ibland älskar man dom. så äre ><

2008-10-26 @ 21:49:50
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0