The first day of the last week

Idag har jag lärt mig att göra runda kanter runt bilder tack vare Hanna :) Kalla mig efter men men...
Idag har vart en rätt lugn dag. Fast matten och naturkunskapen var tråkig. Men när vi hade naturkunskap så tyckte jag att när vi skulle rösta att man skulle ta ekologi uppgiften så vi bler klara med det ämnet men nej då, typ alla var tvugna att rösta på den andra saken... Det tyckte jag var lite dumt men men igen :)
Den på foto A så kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde. Jag minns att jag satt och kollade när bella höll på med photoshop och så lärde hanna mig göra runda kanter på bilder!
Och Litterär Gestaltning var en mardröm... Typ nä inte riktigt men jag satt bara där och skrev klart min sugiga artikel som kommer få IG. Men shit the same. På torsdag så får jag reda på betyget på min novell så jag är lite nervös men hoppas det går bra! Annars vet jag inte vad jag gör..Då slutar jag nog skriva tror jag. TYP
För övrigt så vill jag ha isglass annars var det nog inget mer :)
Ska sätt mig och skriva Ghoststory så nu ska jag inte skriva mer här. Och nu var det inget mer!
Bye Bye

PS. Om det är en ram runt bilden så ska den inte vara där. Jag fixar det sen om den fortfarade är kvar..

Kommentarer
Postat av: sofia

CARRO! biljetterna kostar 600 / var :S:S:S till tåget!

2008-10-20 @ 21:20:32
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0