to nignt is the night when this have happed

Nu på kvällen så har jag kollat på Andra Avenyn och skrivit på min novell som ska lämmnas in på måndag. Jag känner mig lite stressad över det men jag är nästan klar. Jag har typ skrivt 3 sidor och kanske har 1 sida kvar att skriva sen är mitt huvud tömt på fantasi. x)
Men nu ska jag snart se om jag kan sova. Det kan bli svårt eftersom jag råka somna och sova i 2 timmar när jag kom hem från skolan... upps...


Jag läste en grej förut som jag tycker är jätte dåligt. Jag blev nästan förbannad...
Okej den stora nyheten är att Sepideh i idol har fått ett SKIVKONTRAKT!!!
Och det är inte vem som helst som gett det till henne utan Anders Bagge!
Det tycker jag är jätte dåligt eftersom då dom är ju ändå med i en tävling där de tävlar om ett skivkontrakt..
DÅLIGT!!!


godnatt och tack för mig

Kommentarer
Postat av: kaaaaaajs

vill läsa din novell :D

och det är dåligt att hon fått skivkontrakt

2008-10-10 @ 13:24:09
Postat av: Lisa tenfält

Håller med! :@

Lars har oxå fått de av Bagge! :O

2008-10-10 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0