Tryck killkalendrar

Hejs :)
Idag har det vart en liten annoulunda dag som kan beskrivas på lite olika sätt.
Jag vet att jag sumpade engelska provet idag men jag bryr mig inte om så mycket just nu whatever...
Efter skolan så åkte jag pauline, emma och sarah till gbg för att sen åka till möndal och göra besök på ett tryckeri med vår litterär gestaltnings grupp.
En grej som hände som var jätte roligt var när vi kom in till gbg och trodde att tågen till kungsbacka (möndal) gick kvart i och kvart över så vi hade missat kvart i tåget precis. Så vi gick och satte oss på Burger King och väntade på kvart över tåget skulle komma. När det väl kom så såg vi att ingen från grupp satt på den så vi tänkte väl att dom får väl missa det tåget då. Men när vi väl steg av tåget i möndal så kom vi på att det var vi som tagit fel tåg för det gick ett tåg prick också XD
Så vi fick ringa till dom så dom kunde säga nummret på bussen och vart vi skulle hoppa av och så... Jag tyckte det var super kul även om vi kom lite försent. Men det var ltie spännande att gå runt och kolla i ett tryckeri även om dom tryckte mest kalendrar.
En annan rolig sak som hände var när vi kollade på den nya digitala tryckpressen som var jätte stor verkligen. Dom sa att den kostade 2,5 miljoner.
Då säger jag lite dumt- Bara?
Jag fattar ju att det inte är bara och bara men jag trodde faktiskt att den skulle kosta mer. Men sen fick jag också reda på att dom gemla tryckpressarna kostade 30  miljoner och det tyckte jag lät rimligt.
Sen när vi skulle gå så fick vi också ta några kalendrar med oss hem. Det roliga var att vi är typ en tjejklass så han sa -Vi kan ju gå ner och se om vi hittar några killkalendrar xD
Så sen gick nästan alla runt med varsin kalender med halvnakna killar på XD
Mys:)
Hhihimen det har ändå vart en upplevelserik dag :)
Sen blev jag jätte glad att ni tycket om min novell :D Det blev jag jätte glad för när jag läste :)

Kommentarer
Postat av: Erika

haha kullkalendrar är ju inte helt fel ;) vad roligt det verkae i alla fall! :)

2008-10-16 @ 19:10:56
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: Ämma

Haha, de roliga me kalendern e ju att alla e så himla fula, typ "hej halvnakna killa på 50+" XD

2008-10-16 @ 21:39:02
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0