Skridsko åkning med tjejor :D

Idag har jag vart i vättlehallen i stenkullen med lolla, jenny och Jb :) Det var kul för att vi hade inte åkte skridskor på jätte länge så det var kul att se hur bra man var x)
Men vi hade snöbollskrig och fick en ny kompis som heter erik. han var jätte rolig. Han blev sur när vi följde efter honom och så kastade han en kon i marken när jenny frågade chans på honom åt mig xD Sen satte han även en kon på huvudet och åkte runt med den xD
Vi hade även tagit med oss varm choklad och lite fika så allt var jätte mys :)
Vid tåget nrä jag skulle åka till stenkullen så träffa jag även några kompisar som jag inte träffat på as länge so mvar jtäte kul att träffa igen. Emilia och sara rydén :) Mycket trevligt.
Sen var jag tyvärr tvungen att åka till skolan för att hämta några läxor och det var hemskt att gå i korridorerna igen...
Men annars så har det vart en väldigt bra dag :D

Kolla på sista bilden xD

Kommentarer
Postat av: Fiski

åhshit. jag har inte åkt skridskor på flera år.. blev ganska sugen på det nu faktiskt. :P

2008-10-29 @ 13:00:33
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0