my day til 22.39

Idag har jag flängt runt och gjort en massa saker.
Först så tjänade jag lite pengar på morgonen:)
Sen så var jag tvungen att stäfa ur mitt gamla rum och det var jätte jobbigt tyckte jag för jag bar på en massa tunga saker som skadade min rygg...typ...
Sen flängde jag iväg till hulan i lerum där vi skulle fira min kusin Linus som fyllt 19 år tror jag... jo 19 år är det :)
God mat och så spelade jag, linus och alex2 pingis väldigt mycket!
Sen bar det av hemmåt då jag träffade Jb i centrum så vi köpte lite godis sen gick vi hem till mig.
Någon annan som visste att video i floda bytt plats till de stället där G&G var förut?
Det hade jag ingen aning om utan fick reda på det idag!
Sick tyckte jag men det var snyggt där inne i alla fall:)

(kusin)                                                      (Jag & Jb)

Kommentarer
Postat av: nell

Yes ! filmkunskap som individuella val :D vadårå? ;D

2008-10-05 @ 01:11:15
URL: http://crashingkimberly.blogg.se/
Postat av: nell

Och tack föresten :o

din blogg är med fin, gillar klockan ;D

gillar Johan Palm och Mcfly med !

2008-10-05 @ 01:12:22
URL: http://crashingkimberly.blogg.se/
Postat av: nell

hm. alltså jag trodde också att det skulle vara jätteroligt. men man får typ analysera filmer, lära sig om dramaturgi och grejer. man får titta på filmer ;) men vi har en seg lärare (dansk) så det kanske är därför jag itne tycker det är spec roligt !

2008-10-05 @ 19:48:34
URL: http://crashingkimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0