whoo jag hatar att skriva rubriker! MenSIMPLE PLAN

Min dag än så länge har vart väldigt lärorik måste jag säga...
Vid ett någon gång så följde jag med kajsa till frisören där hon klippte topparna fint :) Jag fick då lära mig att stationen och centrum är samma sak xD Bara kajsa som fattar...
Sen efter hon klippt sig så åkte hon till staden och jag gick till banken. 230 kr in på kontot där det redan fanns mitt studiebidrag, så jag var glad :D Efter banken så fick ica ett litet besök utav mig då jag köpte lite gott till tågresan mot sthlm imorgon :D SIMPLE PLAN TOMORROW!!!
Så då köpte jag:
En cola
Två baugetter
En yogurt
Ett kakpaket
En skvallerblaska :)


Sen ska jag nog ta med lite pannkakor som jag ska göra snart :> För imorgon bär det av till sthlm som erbjuder SIMPLE PLAN :D:D:D:D:D:D:D I cant wait :D

Men tåget går klockan 5 på morgen mot gbg så åker den klockan 6 till skövde :)
Sen är vi framme i sthlm runt tolv :) Det ända jobbiga är att jag måste sätta klockan på 03.30 typ så att jag vaknar ordentligt!!!! MEN DET ÄR VÄRT DET :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

WOOHO!

Ha det grymt bra! Och hälsa killarna från mig! :D:D

2008-10-30 @ 16:11:24
URL: http://kajsakristin.blogg.se/
Postat av: Erika

hoppas att ni får det jätte roligt!! :) lycka till med tågresan också;) hoppas att inte stockholmarna äter upp er;)

2008-10-30 @ 16:55:00
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0