Top 3...böcker

1. BREAKING DAWN - STEPHANIE MAYER
Hela twilight serien är mina favorit böcker någonsin men den bästa måste jag säga är breaking dawn. Det händer så sjukt många saker och jag lever inne i den världen när jag läser den boken(böckerna). För dem som inte läst serien kan jag bara säga att man missar något helt fantastikst. Alla dem böckerna är underbara och allt är så vackert.
 



2. VINCE AND JOY - LISA JEWELL
Idag var jag på bibloteket och såg en bok som jag inte läst på jätte länge. Vince and joy. En helt fantastisk bok som jag verkligen inte kunde sluta läsa och jag ver verkligen fast. Jag älskade att sitta och läsa den boken för man ville aldrig att den skulle ta slut. Jag ska snart läsa den igen och det är en bok alla borde läst!





3. MALCOM X - MALCOM X I SAMMARBETE MED ALEX HALEY

En självbiografi av Malcom X om Malcom X. Hans liv var jätte intressant att läsa om och det är det som gör boken bra. Det är inte en sånn bok man aldrig vill sluta läsa men hela hans liv är så facinerande så man vill fortsätta läsa eftersom allt har hänt på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0