Sjövik all over the place

Hejsan hoppsan :)

Ligger här i min säng ute i min stuga med Shinedowns musik ur högtalarna.

Igår var jag som sagt i sjövik och det var väl en liten annourlunda kväll. Jag drack inget för jag går på penicelin så jag var segast av alla igår gissar jag på. Allt jag hade var min cola <3 haha
Vi började hemma hos toffe och hade det trevligt tills nåt gick sönder och då var vi alla tvugna att dra ut i sjövik för att inget mer skulle gå sönder. Så vi skulle gå till sjöviksgården och det gick ju jätte bra..xD Jag och knut försvann helt plötsligt från gruppen och virrade runt i sjövik i 30-40 minuter. Eftersom vi båda är flodabor så chansade vi hela tiden och kom ut på massa konstiga vägar. Vi hittade också en sandlåda som vi började leka i. Vi byggde sjövik! En åker, en höna, en katt, ett hus, en bil och  massa regn x) Så beskrev vi sjövik just då! (men egentligen är det tydligen ganska stort eftersom vi inte lyckades hitta till sjöviksgården xD och så är sjövik väldigt mysigt)
Men vi hittade dem andra till slut och allt var bra igen :)

Jag och en katt som vi hittade ute på gatan. Jätte mysig var den som ville mysa i knät :) Sne har vi en tönt på andra bilden som jag tror pissade 5 gånger på 1 timma x)


Men det var en trevlig kväll :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: kajsa

låter som en kul kväll! :) Och jenny kan bli min kisse-kompis ;) mohaha

2009-08-30 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0