fin kväll på bryggan med vänner

Jag måste säga att jag älskar dem här kvällarna när jag sitter med mina kompisar på en brygga, ser mörkret stiga på med rökringar från vattenpipan. Jag blir så avslappnad efter en stressig dag :) Jag, jb, jenny och johnny satte oss nere vid sävelången och bara slappade och snackade! Det är underbart!
Vi får också alltid en massa knäppa idéer när vi är med varandra. Denna gånger målade jag på jennys sockar och hon gjorde en gul och en rosa slinga i mitt hår...haha med markeringspennor x)

Mina älsklingar

<3

hahaha fint?!... xD

Gissa vad det är längst ner, ovanför naglarna på foten närmast kameran?!...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gissa vad jag kom att tänka på...?

"She's just a weirdo with five colours in her hair!" :D

2009-08-31 @ 09:02:22
URL: http://jsomijohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0