Slutet av sommaren :)

Nu var sommarlovet slut...
Det bästa sommarlovet någonsin... Jag har verkligen haft så sjukt kul och vart lycklig hela tiden. Jag har älskat att vara med jenny och jenny varje dag, alla fester på vardagarna (även helgerna), allt nytt folk, klädesholmen, tältningar och alla människor som gör mig glad.
Jag har skrivit upp på mobilen allt jag gjort under sommaren så jag ska komma ihåg..
I Slutet av juli/Augusti har jag:
Fest hos jesper
Paddla kanot i tollered samt tälta vid tollereds scoutstuga
Tältat med kajsa i floda
Vart på pyamas mys hos lisen med sarah, kajsa och bella och även några av lisens kompisar
Chill krök hos jonas
Fest hos knut (hans säng pajade xD det låg åtta pers i den sen kommer knut och slänger sig där så hela alltet brakade!
Förfest hos jennys kusin sen ddra i väg på annan fest,,,(hehe, lyckat) och sen blev det av hem till jb och röka robert & sitta uppe hela natten :)
Den 13 drog jag, jb och jenny ut till klädesholmen :) På fredagen kom jonas & toffe och dem var ju väldigt pepp på party! (haha dem däckade efter en timma) Så vi stoppade popcorn i näsan på dem och fortsatte festa utan dem! x) vi drog ut och röjde sönder hela klädesholmen! På lördagen så kom lollo, johnny och markus... Markus hade vi ringt när vi var som fullast mitt i natten och sagt att han skulle komma hit på lördagen. Så då åkte han ÄNDA från skåne upp till oss! Ballt! På söndagen drog lolla, johnny och jenny hem så det var bara jag, jb och markus kvar. Sen på måndagen kom jonas och vi fyra stannade tills på tisdagen :) Skitkul har de vart där ute och vi har verkligen njutit av livet :)
Underbart :D
 
Men imorgon bli det upp klockan sex, ta bussen tio över åtta mot helvet och sätta sig på samma gammla plats..
Tyvärr får jag klara mig utan kajsa första och andra dagen för hon är i grekland! Kom hem din bajs! 
Och nu när skolan börjar så ska jag sätta i gång med bloggningen på riktigt igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0