bubblande mage och hypnotized tom

Hahaha min mage låter som en sodastreem maskin när jag skakar på den xD Hahahaha det låter väldigt kul så jag ligger här med datorn på magen och skakar allt jag kan xD
Nog om min konstiga mage x) Idag var första dagen i skolan efter lovet och jag orkar bara inte. Det är en massa FN rollspel och äcklig matte...Och äcklig mat också. Men det är väl bara att stå ut. Och jag blir galen snart tror jag. Jag sitter och kollar på mina Mcfly Dvd:s och vill se dem igen...NU!!!! Va fan bor man inte i UK för??? Eller varför är man inte rik så man kan åka dit och se dem hundra gånger om!
That makes me sad----

För övrigt händer inte så mycket mer än att jag ska köpa en skjorta till FN rollspelet och förlora pengar på det--:(

Masalama

Nu drar jag och kollar lite mer på Mcfly:D
( Hahha denna är så rolig! Den är ifrån när mcfly var i Australien och Tom blev hypnotiserad. Han blev lurad att någon hade tagit hans snopp xD check it out!!!!)

Kommentarer
Postat av: nicholie

haha, skulle va kul att själv bli hypnotiserad. Tänk va många pinsamma saker det kan få en att göra! :)

2009-02-16 @ 20:19:56
URL: http://nicholies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0