i know i know

wohw....Vad jag har vart dålig på att uppdatera. Men jag är bara så jäkla trött på allt. Jag orkar ingenting för skolan tar (grönsaks)kål på mig....
FN rollspel, FN prov, FN tal??? FN ÖVERALLT! Fast jag fick faktiskt mycket väldigt bra på det muntliga förhöret :)
Sen har vi också haft sexualkunskap i tre timmar! Lite långråkigt ibland men det var ändå kul :) Speciellt när han killen läste på lapparna och sa: - Kul...Nej jag menar KUK!!! xD Det var kul! nej jag menar kuk!

Sen stannade jag och pauline kvar en stund och gick till filmkunskapen. Jag fick låna hem filmen eftersom vi missade den idag. Och ska jag vara ärlig så fattade jag ingenting... Vilken boring film...(fransk film) SÅ KOLLA INTE PÅ DELIKATESSEN!

Men nu orkar jag inte mer.. Så jag ska kolla lite DH och även Two and a half men!

bye bye lingonpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0