Guitar hero HAHAHAH

Nu har jag suttit och spelat guitar hero med min lillbror och hans kompis för jag behövde en paus från pluggandet. Och jag klarade min första låt på MEDIUM nu :D stolt!
Jag och simon höll på att reta koffe när han inte klarade det vilket vi garvade grymt åt. Senare kom även koffes andra kompis Joel och då valde simon en låt till honom. Jag och simon började skratta och snissa grymt mycket men inte åt låt valet.
Joel - Vaddå?? Har ni valt expert??
Simon .- Näee....
Och vi skrattar vidare! När låten börjar är den på nybörjare och joel kunde inte komma på hur man skulle göra! Han trodde det var expert så han satt och höll in alla färger när man inte skulle hålla in någon XD
Då garvade jag och simon ännu mer!!!
Men nu måste jag fortsätta plugga vilket är väldigt jobbigt....

Lillebror är väldigt koncentrerad XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0