mys pys med girls

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll med jb, jenny, lolla och eh. Jag träffade lolla nere i centrum där vi köpte pommes kött och beainessås(stavning? Det är väldigt svårt att stava) Eftersom mina föräldrar har vart borta så har jag ätit den maten 5 dagar i rad x) Vi gick i alla fall i kylan som var nere i flera minusgrader och det brände på låren när vi kom hem. Vi fixade ordning maten sen kom de andra tjejorna klockan 6 med dricka, efterrätt och en massa godis & snax :) Mys
Vi kollade också på Stepbrothers vilket är en väldigt rolig film som jag hade sett innan men det var kul att se den igen. Det blev även lite mario kart mitt i natten.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och mandel  gick ner i kylan, kanske 12 minus grader och köpte lite saker på ica. Men sen har jag nog inte gjort så mycket. Läst lite på min bok så att jag helt glömde av tiden. Jag sätter mig verkligen in i hela historian och då glömmer jag verkligen bort allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0