the panic spread thruogh my veins

PANIK!
Näe, det har lugnat sig nu men förut var jag jätte orolig.
Ända sen jag var liten har jag alltid sett efter mina syskon och sett till att inget händer dom.
Nu är min lillebror snart 15 år och han sålde några spel på blocket och då skulle han möta en kille i lerum som skulle köpa några. Jag blev då lite orolig eftersom killen är kör lastbil och är 26 år gamal. Jag ville inte att min lillebror skulle gå själv så han pratade med våran kusin linus som är 19 och som han skulle till sen och fråga i fall han kunde följa med. Koffe sa till mig att linus skulle förlja med så jag lugnade ner mig. Men sen när klockan hade blivit kvart över tio så hade inte min lillebrorsa kommit hem och då börja jag tänka att lastbilschuffören hade tagit med honom och mördat honom och grävt ner honom någonstans. För lillebror brukar inte vara ute så sent så långt bort. Men jag ringde till hans mobil och väntade jätte länge men ingen svarade. Och då fick jag panik, Jag började tänka en massa saker och så testade jag ringa igen. Och tack och lov svarade han och sa att han skulle komma hem alldelse strax och då blev jag väldigt lättad.
Jag höll nästan på att börja gråta när jag inte fick tag på honom...Fast om nåt skulle hända så borde han ju klara sig själv eftersom han nästan är 1.90 lång säkert och väldigt snabb. Men jag ser honom fortfarande som min lilla lillbror so mjag ska ta hand om... Även om han är jätte jobbig ibland skulle jag aldrig klara av att förlora honom eller någon annan nära mig. Så även om alla har rätt till att leva sina egna liv så vill jag bara att alla jag älskar ska ta det försiktigt för jag klarar inte av med mer sorg i livet.
Jag tycker verkligen att man ska leva sitt liv så mycket det bara går och jag försöker själv med det...Men take it easy some times. Och vissa syskon och kusiner som alltid kommer vara små i mina ögon måste vara försiktiga.
För jag gillar inte att min kusin som är elva hänger med en massa andra elvaåringar som RÖKER!!! Fatta va sjukt att tiderna förändras....Men det finns väl inget jag kan göra åt det. Jag ville bara skriva av mig lite för jag blev så orolig förut. Men nu är allt bra igen.   

Kommentarer
Postat av: Erika

vilken tur att han kom hem välbehållen!! :)

2009-01-06 @ 10:19:22
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: sarah

Aaaw, söt du är! <3

2009-01-06 @ 14:18:15
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0