update

Snälla solen, kom tillbaka! Jag saknar dig och vill inte att du ska lämmna oss här för att dö!

Nä men nu vill jag verkligen ha värme igen och jag vill ut och sola! Jag vill bli brun, få håret blekare och dansa runt i sommarklänning :) Då är man lycklig!

Nu på senaste har jag chillat med kompisarna hela tiden och har endå haft jätte kul trots att det fina vädret försvann. Men vi hoppas att solen självklart dyker upp snart igen :)

Snart ska jag träffa jenny & jb och later tonight joinar förhoppningsvis turbo och lolla så är vi hela vårt gäng igen :) Kanske blir att vi röker robert eller nått men först ska jag, jenny & jb in till stan och hitta på nått :) Trevligt trevligt!

Igår kom också päronen & syskonen hem efter att ha vart ute i europa i 5 veckor :) det var kul att träffa dem igen för lite saknad har jag känt. Fast det försvann ju direkt när helvetet bröt ut igen. Allt tjöt och skrik på varandra har jag ju inte saknat....Men men....
Dem hade i alla fall köpt en fin klänning till mig i frankrike tror jag.. :) och så fick vi lite godis :)


Nu drar jag ut, tack och hej leverpastej :)

Kommentarer
Postat av: Clara

söt tjej_91 !

2009-07-14 @ 12:41:02
URL: http://fredsminister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0