Filmer sedda på senaste

Jag måste skriva om en helt incredible film jag såg igår. En film som var allt en film inte ska vara... och jag älskar den! Sånna här filmer brukar inte vara min stil men den var skitbra.

FACTORY GIRL

Sienna Miller kan inte bli bättre
Hayden Cristensen kan inte bli snyggare
Och Guy Pearce kan inte bli mer intressant!

SE DEN!





Och sen en jäkligt dålig film jag sett på senaste är The notebook!
Jag fattar inte vad som är så bra med den?
Jag fattar inte när man ska gråta? (inget är ju sorgligt....)
Jag fattar inte grejen?

Det är absolut ingen speciell film utan bara en vanlig tråkig kärlekshistoria. Kanske hade jag för höga förväntningar men, nej.... Inte OKEJ!


Kommentarer
Postat av: Sarah

SKOJAR DU ELLER??? du är den enda i hela världen typ som jag hört INTE gillar den! världens bästa film typ, hur kan man inte gråta? :O & sv: jo. danny är dima :) Sjuuuuuuuuuuukt snygg. ;)

2009-06-08 @ 18:45:15
URL: http://sarahellmin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har inte sett factory girl, men vill verkligen se den:)



Men asså jag ÄLSKAR the notebook! EPIC! :D

2009-06-10 @ 17:50:05
URL: http://jsomijohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0