Blondie is back :D

Blondie is back :D

Nu är jag blondin igen :)  Igår färgade mandel håret på mig och nu är det blondt. Innan har jag gjort ett par blonda slingar på det bruna jag hade och då blev det typ blondt/ljusbrunt. Nu är det nästan som förra sommaren :)

Jag älskar nämligen att hålla på med mitt hår och jag gillar förändringar. Jag har haft alla möjliga färger, rött, brunt, orange, lila, blondt...m.m Jag tror egentligen att jag passar bättre i brunt hår men jag älskar att vara blond. Förmodligen kommer jag bli brunett till hösten men nu vill jag vara blondie :D

I början av 2008 hade jag långt blondt hår med brunt underhår i luggen

I mars 2008 var det långt och blondt

Sen i april 2008 klippte jag av allt nästan :O

 Under sommaren 2008 var jag jätte blond

I november färgade jag håret brunt

I april 2009 färgade jag blonda slingor


Nån vecka efter färgade jag ännu mer blonda slingor och då blev det epic fail!

Och nu idag ser det ut såhär :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tycker du är snygg i allt men tycker absolut du ska vara blond nu under sommaren! skitsnyggt!! :D <3

2009-06-22 @ 12:54:38
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0