Danmark med Sarah och kajsa :)

Okej här kommer ett inlägg om det underbara Danmark som jag, sarah och kajsa åkte till mitt i natten mellan fredag-lördag.
Vi kom till Köpenhamn klockan 8 på morgonen och då gick vi och letade efter hotellet. Eller rättare jag gick och letade eftersom kajsa och sarah inte hade några linser och var därmed blinda xD Men vi hittade det och sen gick vi runt i den vackra staden :) Vi satt på donken i evigheter och sen gick vi och köpte dricka och en massa andra shit :D FIck även köpt ett par byxor :)
På kvällen var det förfest innan vi gick ut och det innehöll vin och smink! Väldigt trevlig :) (tyvärr blev jag sjuk på kvällen men jag bestämde mig för att gå ut i alla fall)
Vi gick först runt på stan och frågade människor vart man skulle vara ikväll och då träffade vi ett par killar i 23års åldern som släpade först med oss på en klubb där vi fick en stämpel så vi kunde komma in sen :) Sen drog dem med oss till ett annat ställe och bjöd på drinkar. Men vi ville inte vara med dem så vi försökte smita ut bakvägen men det gick inte så bra xD fast vi gick ifrån dem sen i alla fall. Men sen träffade vi en massa olika människor på stan. Bland annat en kille som pratade spanska. Och jag och kajsa bara började rabbla spanska med honom och vi förstod allt han sa! HAHA det var så sjuk kul.
 Men sen gick vi till där vi hade fått stämpel och drack var sin tequila med salt och citron! Haaha fan va kul det var! Jag tyckte det var så sjukt coolt och roligt :D
Sen blev det slapp på någon bar med några i våran ålder.. Lite öl och danska man inte fattar x)
Men det var i alla fall en sjukt knäpp och rolig kväll xD :D
Vi gick la och lade oss vid halv fem någon gång x)

Dagen efter var jätte slapp och vi satt bara och väntade på bussen. Jag var så sjukt trött så jag somnade över allt xD Donken och recepitionen xD
Men det var i alla fall en så jäkla kul resa med kajsa & sarah! puss på dem <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Såååå kul! :D:D:D puss på dig carro <3

2009-06-18 @ 15:47:29
URL: http://sarahellmin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHA! XD sitter och skrattar för mig själv ;D Tack för den! <3

2009-06-20 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0