i ordning fixad för potatis och Danmark :D

Skönt med sommarlov säger jag bara!
Mindre skönt är att jag inte har några pengar alls!
Men jag får väl ha kul gratis i sommar :)

Idag ska jag sen in till potatisfestivalen med jb, jenny och lolla. Vi ska sjunga allsång med lasse berghagen xD Det blir mysigt!
Sen ikväll eller jag får nog säga inatt åker jag, kajsa och sarah till danmark :D
Whoo fy farao vad kul vi kommer att ha!

Men egentligen skulle vi typ åkt in till potatisfestivalen redan nu men bestämde oss för att göra det senare. Så nu sitter jag här redan i ordning gjord! Hår, smink och kläder :D I slutet av skolan nu i tvåan har jag inte orkat fixa till mig ordentligt så jag har gått med fult hår, och mesigt sminkar på senaste... Men nu! Nu är det sommarlov och då ska jag inte se ut som en uteliggare längre! Whoo!



A just det ja... Packa måste jag ju sätta igång med snart xD

Kommentarer
Postat av: Bellman

du är snygg flick! :O:D

2009-06-14 @ 11:31:03
URL: http://bellmans.blogg.se/
Postat av: Sarah

SÖTASTE TJEJEN <3

2009-06-17 @ 23:15:32
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0