Whoo, sommarlov och klassfest :D

Whoo sommarlov :D
Man blir glad i hjärtat av att höra ordet "SOMMARLOV" :D
Igår hade vi alltså avslutning i skolan i två timmar...eller en timma, jag kommer inte riktigt ihåg men jag vet att det var det tråkigaste någonsin xD Vem sitter lixom och pratar politik dagen då vi ska sluta och ha kul?!? Men, men nu är det äntligen sommarlov :)

Och dagen innan hade vi våran superroliga klassfest xD Temat var mode genom tiderna och folk kom bra utklädda x)
Så jäkla kul! Men vi åt gott, drack, dansade, lekte Irländsk julafton xD HAHA det var det roligaste.
Alla snurrar, snurrar ännu mer, trillar, reser sig, snurrar annu mer och sen springer som fan för att runda pinnen längre bort xD Sjukt kul.

Här kommer i alla fall några bilder från klassfesten! (tryck på bilderna för att se dem större)




Jag har hur många bilder som helst men det var i alla fall några, mer orkar jag inte ladda upp x)
Puss på alla i klassen! Ni är underbara <3



Kommentarer
Postat av: sofiaw

bäst <3

2009-06-12 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0