hemslingen (hem + sjuklingen)

Jag stannade hemma idag..
jag tyckte att jag var tilräckligt sjuk för det. Och när man är sjuk så har man en massa tid till att göra vad man vill. Och har bestämt mig för att plugga spanska men det har ju inte hänt än...Istället har jag spelat GH, geo challenge och lyssnat på bidrag till eurovision. Det finns faktiskt några som är väldigt bra. Jag gillar speciellt finland och Azerbajan men också tyskland, montenegro, grekland, irland, danmark, rumänien :) Många som är väldigt bra.
Men nu ska jag nog plugga spanska eftersom jag sagt det hela morgonen.. Fast först ska jag bara spela lite geo challenge och slå mitt rekord där x) bus..
bye fo now

Kommentarer
Postat av: Clara

KRYA PÅ DIG LIKSOM!

2009-03-23 @ 19:54:28
URL: http://fredsminister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0