10 saker man kan göra när man är ensam hemma


10 saker man kan göra när man är ensam hemma

* Springa runt naken
Fast det gör jag inte för grannarna kan ju se in

* Spela musik på högsta volym utan att någon stör sig på det
Även då springa tunt och dansa galet

* Äta var/vad/när man vill
mm, cola

* Springa in i allas rum
just nu lånar jag koffes dator i hans rum :)


* Stanna uppe hela natten och kolla på TV på högsta volym
mys pys

* Bjuda över kompisar utan att någon familjemedlem kommer med någon dum kommentar
precis!

* Krypa runt på golvet istället för att gå
om man vill testa nåt nytt!

* Dricka så mycket cola man vill
mm,cola

* Låna saker från dem som inte är hemma
I Alexandras rum hittar man alltid nya saker

* Somna vart man vill
soffan med popcornskålen jämte sig :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaha, jag gör alltid typ nästan alla av dom här saerna när jag e ensam hemma ;) jätteskönt ju :)

2009-05-03 @ 14:30:42
URL: http://sarahellmin.blogg.se/
Postat av: kajgus

tack för tipsen!

2009-05-04 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0