aj aj aj

Jag tycker jätte mycket synd om mig!
Tidigare i veckan var jag sjuk och hade huvudvärk konstant!
Men nu är allt det där borta och jag är frisk på det sättet.

Men nu har jag ont på ett annat sätt. I lördags vaknade jag upp och hade jätte ont i knänen.
Det kändes som någon borrat in två rostiga spikar in på sidorna av knät och varje gång jag rörde benen spred sig en obeskrivlig smärta sig igenom hela kroppen. Nu, idag är det ännu värre och jag vandrar försiktigt fram som en pinne.
Jag vågar inte böja på benen för då får jag så jäkla ont. Så det är jäkligt synd om mig för jag har inte gjort nåt för att skapa denna onda !!!

Men sen har jag även en till onda. Jag och min syster bråkade och jag skulle...inte smälla till henne, men.. jag skulle ge igen som syskon gör. Och knak....AJ MIN TUMME!!!
Det gör ont i den och jag kan knappt röra den. Stackars mig!

(jag ville bara klaga lite om hur ont jag har)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0