at jbs place and home alone

Igår var jag som sagt hemma hos Jb och grillade med en massa människor från hennes klass och lolla då :) Det blev väl inte så jätte mycket grillning men mycker dricka blev det. Fast jag drack itne så mycket, bara smakade lite här och var x)
Tyvärr hade vi inte solen hos oss men vi satt ute och frös till tio kanske sen gick vi in.
Det var kul att träffa lite nya personer :)

Nu idag så har jag vart ute och jobbat i det fina vädret. Härligt med pengar. (jag tycker nu att jag förtjänar ett nytt par skor)
Och så har hela min familj åkt så jag är ensam i det stora huset! Jippie :D Det är inte ofta jag är det men ibland kryper det fram små dagar :)
Kan göra vad jag vill nu när alla är borta. Förut åt jag tillexempel världens onyttigaste glass tallrik som var skit god!! och jag ska nog inte nämna vad som var på men gott var det :D

Och nu ska jag slappa lite till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0