fängelsetrubbel

Jag har haft jätte mycket att göra nu på senaste så jag har verkligen inte hunnit blogga. Men nu får jag väl sätta i gång igen.
Tisdagen var väldigt händelserik med typ ingen skola. Jag hade spanska på morgonen men sen åkte jag och kajsa in till stan för att åka till fängelset i Högsbo. Det var spännande och först hade vi ingen aning hur vi skulle hitta.
På bussen mot Högsbo hade en liten olycka och en man (en full man) slog i huvudet och började blöda ganska mycket. Bussen var tvungen att stå och vänta på ambulansen och mannen säger att det var andra gången det hände idag..strange---
Sen finns det ju självklart dem idioterna på bussen som sitter och muttrar för sig själv att dem kommer bli sena till ett möte och att vi kan kasta av gubben och lägga han på en bänk.
Men gubben gick självmant ut utan att vänta på ambulansen. Weird

Sen när vi kom till högsbo stod vi och väntade utan för fängelset och kollade in.
Helt plötsligt hör vi en röst från ingenstans.
-vilka är ni?
Vi blir självklart rädda men sen ser vi att det är är en kamera precis framför oss. Bi frågar då snällt och det finns någon vi kan få prata med. Idioten i kameran letar men hittar ingen.
Fast sen hitta vi en chef i alla falll :D

Det var nog tisdagen sammanfattad. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0