min första men inte sista film på bio!

Det har vart en rolig dag och jag är glader :)
Först hade vi världensroligaste gympa lektion. Bollsporter på högsta nivå!
Därefter var det tråkigt NK prov och sen hade vi novellskrivning på svenskan.

Men sen small det till! Jag fick se min FILM på BIO :D Det var roligt och en ny spännande sak att göra.
När man blir stor kan man ju säga (på stockholmska) "jo, nu va det såhär att jag hade min första filmpremiär när jag var 17 år" Haha nä skoja bara.xD
Men det var kul och jag blev nöjd...fast slutet gick lite fort men det var kul att se sitt manus bli till film :) Emmas film var också skitbra så vi var lite nervösa i onödan x)

Och sen när jag och sarah skulle åka hem körde busschauffören bara förbi oss...Och jag blev så jäkla förbannade. Så skulle vi gå till tåget och så missade vi det (för det var försenat så vi hade hunnit om vi skyndat oss) men sen har resten av dagen vart bra :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Våra filmer va bäst! Hollywood here we come! :)

2009-05-15 @ 08:36:54
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0